Viata in roz jojo in playboy

Scuza’ma. Da, cu tine vorbesc. Daca cumva, printr’o intamplare de’a dreptul tragica, ai ajuns aici cautand pe gugal unul din urmatoarele lucruri pe care le voi enumera in cele ce urmeaza, ar fi cazul sa vizitam amandoi un psihiatru.

– tarfe proaste

– sutien 75b

– ghita c. topor

– haifaiv roxy

– la ce face reclama asa tuseste lucica?

– poneita

– viata in roz jojo in playboy

– decasept

– test viata anterioara cate vieti am trait

– poze taraturi

– fututa de multi

– cuvinte cu prefixu anti

– jocuri cu adina proasta

– la sta cu sens opus cum se zice

– o gaina avea doua picioare

– povesti cu legume slash cantece despre legume

– pisy sexy si mic

– lovele

– ciuperci unicelulare si pluricelulare

– ponei cu aripi mici

– cadou pentru cel mai bun prieten

– daca esti destept gaseste 3 diferente

Ok, eu va inteleg ca sunteti dornici de supt pastarnac. Chestia ciudata e „jocuri cu adina proasta”. Cat de cazut din bananier trebuie sa fii ca sa dai search pe google cu asa ceva? Sau poneita? In primul rand, nici macar nu sunt sigura daca „ponei” are feminin.

Totusi, revin la o intrebare existentiala. Problema e la mine, care  nu am nici cea mai mica intentie de a ma cenzura sau la individu’ care cauta pe google „la sta cu sens opus cum ii zice”? Now really, ai nevoie de un IQ mult sub nivelu’ marii ca sa faci asta.

9 comments so far

  1. darcu on

    Hehe … una din placerile blogurilor :D.
    Ce-i cu tema asta … bananiera ??
    Si de ce te-ai apucat de „taiat” linkuri ?
    Si de ce pun aceste intrebari existentiale da’ care cred ca o sa raman retorice ?
    DE CEEE?
    Heniuei … iz all good 😀

  2. xteenangstbullshitx on

    darcule, darcule, ti’am dus doru :))
    tema bananiera mi se pare de primavara :)) si corespunde oarecum cu starea mea de spirit care este si ea bananiera. nu cred ca exista asa ceva. defapt mie nu’mi plac bananele. decat alea verzi. hai ca m’am enervat. o sa schimb tema ca bananele sunt prea peaceful. NU SUPORT BANANELE! tu mai intelegi ceva? eu nu. 😀

  3. darcu on

    Surprinzator eu da :)) . Bananele sunt foarte bune si in plus fac foarte bine la sanatate decat otravurile ca tigarile si alcoolu … cel putin asa am auzit.
    Nu te mai enerva asa usor ca faci riduri … din nou asa am auzit. Si eu imi duc doru ore intregi … dupa aia ma trezesc … din somn sau din altceva … cateodata coincid trezirile … de obicei nu. Tu mai intelegi ceva ? :))
    Oricum e bine ca totusi o fost cum o fost si nu altfel.

  4. darcu on

    Aaaa … am uitat … ce-i cu vremea asta de cacat. Cum plm sa vin de 1 mai pe vreme de asta … cacat.
    Si tot nu mi-ai explicat de ce tai linkuri … ce ti-au facut ele, niste biete linkuri inofensive, sa le tai … acum le-ai lipit la loc da’ totusi … unele cicatrici nu se vindeca niciodata.

  5. xteenangstbullshitx on

    doamne, chiar ca ti’am dus doru :))

  6. darcu on

    aaawwwww … I wuv io tu >:D<
    Acu hai sa fim seriosi 2 secunde. Tot nu mi-ai spus ce ai avut cu linkurile. Cu cat eviti sa raspunzi cu atat incep sa cred ca vrei sa ascunzi ceva
    Heeeniuei … y iz iu beeing so sad … be heppi … iz all good girl … we all children of our mother earth … get drunk, get stoned do what you gotta do but be heppi … actually … don’t do all that you’re way too young … seriously … but still … iz all good man … chilllll …
    Pis !!1111

  7. xteenangstbullshitx on

    da, ma, noroc ca esti tu sa’mi mai ridici moralu .. plm, nu stiu daca e chiar atat de bine tot, da sper ca o sa fie.
    nu ma mai stresa atata cu linkurile ca n’am sa’ti dezvalui secretul cel bine pastrat de generatii de’a randul, toti pecetluindu’si gurile cu vapaia pastrarii mitului linkului taiat. iar nu mai inteleg 😀 . anyway, iti multumesc ca esti solidar cu mine, doar stii cat te iubesc >:D< .

  8. darcu on

    Pai nu e nic „bine”. Da’ de ce pula mea sa iti pese … asta e filozofia 😀
    Sunt cel mai solidar din lume. Poti sa intri cu masina in mine n-am nic.
    Heniuei … alfu eu ce e cu linkurile 😛 … am eu metodele mele …
    Oricum … iz all good 😀

  9. pa on

    afla ca am cautat „pink template”


Lasă un comentariu